Invertorová elektrocentrála Honda EU10i Honda EU 10i - model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání 4-taktový GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže. OD VRTAČKY K ZAHRADNÍ PÁRTY Tato malá, lehká a bezvadně... Celý popis
Koupit za 27 450 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Honda EU 10i (Lehký jednofázový generátor s invertorovou technologií HONDA EU10i + dárek ZDARMA olej Carline Garden 4T (10W-30) 1l)
Doprava:
zdarma
Skladem
27 450 Kč
Koupit za 27 450 Kč
HONDA Lehká kufříková elektrocentrála EU 10i
Doprava:
zdarma
37 990 Kč
Koupit za 37 990 Kč
HONDA EU 10i Elektrocentrála
Doprava:
69 Kč
37 990 Kč
Koupit za 37 990 Kč
HONDA Jednofázová čtyřtaktní elektrocentrála EU 10i (invertor)
Doprava:
zdarma
Skladem
37 990 Kč
Koupit za 37 990 Kč
Invertorová elektrocentrála Honda EU10i
Doprava:
79 Kč
Skladem
37 990 Kč
Koupit za 37 990 Kč
Popis
Invertorová elektrocentrála Honda EU10i
Honda EU 10i - model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání 4-taktový GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.
OD VRTAČKY K ZAHRADNÍ PÁRTY
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8,3A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU10i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Model motoru
GXH 50
Technologie regulace el.výstupu
Invertor
Kategorie výkonu (HP)
1,32/1,79 (6000)
Krytí
IP 23
Spotřeba paliva
0,53 - 0,26
Střídavý 3f./1f. jistič
- / ano
Objem motorového oleje (l)
0,25
Pojistka stejnosměrného proudu
Ano
Objem palivové nádrže (l)
2,1
Olejový senzor
Ano
Zaručená hladina hluku dB(A)
83 - 87
Voltmetr
-
Suchá hmotnost (kg)
13
Počítadlo motorových hodin
Optional accessories
Chlazení
Vzduch
Podvozek
Ne
Zapalování
Transistor contactless
Vnější rozměry D x Š x V (mm)
450 x 240 x 380
Maximální/provozní výkon (kVA)
1,0 / 0,9
Výstupní napětí/frekvence
230 / 50
Vliv cosф
1
Výstupní proud 3ph./1ph. (A)
- / 3,9
Stabilita napětí/frekvence (%/Hz)
1 / 0,1
Stejnosměrné napětí (V)
12
Délka záruční doby
5 Years
Stejnosměrný proud (A)
8
Typ motoru
Benzin
Startování
3
Návod k použití
Honda EU 10i - model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání 4-taktový GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.
OD VRTAČKY K ZAHRADNÍ PÁRTY
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8,3A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU10i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Model motoru
GXH 50
Technologie regulace el.výstupu
Invertor
Kategorie výkonu (HP)
1,32/1,79 (6000)
Krytí
IP 23
Spotřeba paliva
0,53 - 0,26
Střídavý 3f./1f. jistič
- / ano
Objem motorového oleje (l)
0,25
Pojistka stejnosměrného proudu
Ano
Objem palivové nádrže (l)
2,1
Olejový senzor
Ano
Zaručená hladina hluku dB(A)
83 - 87
Voltmetr
-
Suchá hmotnost (kg)
13
Počítadlo motorových hodin
Optional accessories
Chlazení
Vzduch
Podvozek
Ne
Zapalování
Transistor contactless
Vnější rozměry D x Š x V (mm)
450 x 240 x 380
Maximální/provozní výkon (kVA)
1,0 / 0,9
Výstupní napětí/frekvence
230 / 50
Vliv cosф
1
Výstupní proud 3ph./1ph. (A)
- / 3,9
Stabilita napětí/frekvence (%/Hz)
1 / 0,1
Stejnosměrné napětí (V)
12
Délka záruční doby
5 Years
Stejnosměrný proud (A)
8
Typ motoru
Benzin
Startování
3
Návod k použití
Parametry
Výrobce | Honda |
Typ motoru | čtyřtaktní |
Druh paliva | benzínové |
Jmenovitý výkon | 900 W |
Hmotnost | 13 kg |
S podvozkem | ne |
Počet fází | jednofázové |
Startování | manuální |
Kufříkové | ano |
Hlučnost | 50 dB(A) |
Pro notebooky | ano |